ASG Teams Voice++
Lisää Line Carrier Custom Service Platform ASG Teams Voice+ -ratkaisuun ja nosta asiakaspalvelunne uudelle tasolle!
Line Carrier Custom Service Platform tuo käyttöösi monipuoliset call ja contact center -toiminnot, joiden avulla voit hallita ja analysoida asiakaspalveludataa suoraan omassa raportointijärjestelmässäsi tai Line Carrierin tarjoamien, valmiiden Power BI -raporttimallien kautta. Tämä laajennus tekee MS 365 Teams -ratkaisustasi entistäkin tehokkaamman – kutsumme tätä laajennettua kokonaisuutta nimellä ASG Teams Voice++.
Mitä ASG Teams Voice++ tarjoaa?
Kattavat call ja contact center -ominaisuudet: Paranna asiakaspalvelun laatua ja tehokkuutta.
Joustavat raportointimahdollisuudet: Saat reaaliaikaista tietoa ja syvällisiä analyyseja, jotka tukevat liiketoimintasi päätöksentekoa.
Helppo integrointi: Voit hyödyntää jo olemassa olevia raportointityökaluja tai Line Carrierin valmiita raporttimalleja.
Ota ASG Teams Voice++ käyttöön helposti!
Käyttöönotto vaatii vain, että käyttäjillä on Microsoft 365 Business Premium -lisenssit Teamsin ominaisuuksien hyödyntämiseksi sekä Line Carrierin puhelinliittymät puhelinverkkoyhteyksiä varten. Huolehdimme puolestasi kaikesta: teemme tarvittavat suunnitelmat ja autamme sinua valitsemaan ja toimitamme sopivimman vaihtoehdon DNA-, Elisa- tai Telia-operaattorin palveluista.
Ota yhteyttä, niin rakennetaan yhdessä ratkaisu, joka vie asiakaspalvelunne uudelle tasolle!
Ominaisuuksista
ASG Teams Voice+ kokonaisuuden omianisuuksien lisäksi tässä Voice++ palvelussa on muun muassa alla mainittuja ominaiuuksia:
- Säästöjä kotimaan ja ulkomaan puhelukustannuksissa
- Lisäpalveluna puhelinvälittäjän työkalut
- Puheluiden tallennus
- Selkeä raportointi
- Ulosnäytettävän numeron määrittäminen
- Takaisinsoitto
- Kansainvälinen numerointi
- Ulkoinen vaihteenhoito