Liiketoimintastrategia toimii kirkkaana suuntaviivana kommunikointi- ja kontaktistrategialle, jonka tavoitteena on varmistaa sujuvat ja onnistuneet kohtaamiset niin asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden kuin henkilöstönkin kanssa sekä mahdollistaa asiakaskeskeisen asiakashallinnan ja tehokkaan asian...
Lue lisää
Palvelutarjontamme kuuluu kaikki suunnittelu, auditointi sekä teknologia- ja prosessikonsulttointipalvelut ict-teknologialle perustuvan asiakaspalvelu- ja myyntiorganisaation perustamiseen ja kehittämiseen.
Konsulttimme toimivat asiakasyrityksissämme uusien ratkaisujen etsijöinä, päätösten vahvistajina tai päätösten ehdottajina.
Konsulteillamme on sekä korkeakoulu- että yliopistotaustat yhdistettynä useamman kymmenen vuoden alan kokemukseen +100 yrityksessä.
Lue lisää
Yrityksen käyttämien kontaktiratkaisujen tavoitteena on mahdollistaa yrityksen strategian mukaisten liiketoimintaprosessien toteutus. Koska yrityksen sisäisessä ja ulkoisessa toimintaypärisössä, strategiassa, tavoitteissa, kilpailutilanteessa sekä teknologiaratkaisujen suomissa mahdollisuuksissa tapahtuu jatkuvasti muutoksia, tulee yrityksen riittävän usien tarkistaa käytettävän teknologian ajantasaisuus.
Lue lisää
Organisaation toiminnan tehokkuuden kannalta on tärkeää, että henkilöstö on motivoitunut toimimaan tavoitteiden saavuttamiseksi suunnitelulla tavalla. Jotta tämä olisi mahdollista, tulee henkilöstölle kommunikoida selkeästi sekä strategia että sen toteutumiseen vaadittavat prosessit. Tämän lisäks...
Lue lisää