Päivystyspalvelu
- Päivystsypalvelu toteutetaan suoraa asiantuntijoidemme toimesta niin, että siinä ei käytetä toimitisaikaa kasvattavaa tehtävien vastaanottopalvelua eikä virhemahdollisuuksia kasvattavaa eskalointia.
- Viikonpäivä- ja tuntitasoisesti määriteltynä aikana olemme valmiudessa käsittelemään vikailmoituksia tai palvelupyyntöjä sisältäviä tikettejä vasteaikojen mukaisesti.
- Päivystyspalvelun aikaikkuna voi laajimmillaan olla 24/7 -periaatteen mukainen.
Päivystäjät
- Päivystäjillä on asianmukainen koulutustausta sekä noin 15 -30 vuoden työkokemus alalta ja he ovat päämiesten sertifioimia asiantuntijoita.
- Päivystäjät kouluttautuvat jatkuvasti kehittyviin ratkaisuihin voidaksemme tarjota korkeatasoista palvelua.
- Päivystäjät toimivat viikon päivystysvuoroissa.
Toimeksiantojen käsittely
- Päivystäjä vastaa ASG Toimeksinto -järjestelmän kautta tulleiden palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten (tikettien) toimenpiteiden käynnistämisestä.
- Päivystäjä käynnistää pääsääntöisesti itse kiireellisiin tiketteihin liittyvät toimenpiteet ja tekee myös päätökset muiden resurssien käytöstä toimenpiteiden toteutuksessa.
Päivystyksen taustaryhmä
- Toimenpide voidaan käsitellä tarvittaessa suuremmalla taustaryhmällä. Tässä asiantuntijaresurssissa on eri toimintojen ja järjestelmien koulutettuja ja kokeneita osaajia, jotka voivat soveltua paremmin toteuttamaan pyydetyn toimenpiteen.
Vasteaika
- Käsittelemme toimeksiantoja sovittujen vasteaikojen mukaisesti.
- Palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten vasteaikojen toteutumista voi kumpikin osapuoli seurata ASG:n Toimeksianto -järjestelmässä ja sen automaattiviestien avulla.